Fint väder.

Mm här skiner solen för fullt utanför dörren. Och ändå sitter jag här hemma, inomhus.. Måste försöka få något gjort på examinationsuppgiften. Den ska ju vara klar nästa söndag. Mm en hel vecka kvar, MEN jag har ju praktik alla dagar denna veckan + att nästa helg hade vi tänkt att åka bort på lördagen och på söndagen fyller bror år. Såå jag måste helt enkelt spendera en lördag, en lördag, på att plugga. Har iallfall suttit ute på balkongen med älsklingen och solat mig en stund, så nu har jag en röd näsa igen, som vanligt.

Har nästan fixat klart alla grejer till examen nu illfall. En fin klänning, fina skor och strumpbyxor.. Saknas bara koftan / jackan eller vad det nu ska bli. Får se..

Ne inspirationen är nere på noll, inget vettigt alls att skriva faktiskt. Så på återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback