Färdigjobbat för denna veckan..

Sådär, nu har jag jobbat mina 3 nätter och sitter här lite halvtrött. Kan ju inte sova hela dagen när man går av, då går de ju inte att sova ikväll = inte kunna vända tillbaka dygnet. Jaja, allt har iallfall gått bra på jobbet under de här 3 dagarna. Ni vet, jag var ju supernervös inför de här blodgaserna jag skulle ta. Inatt vart jag tvungen att göra de, och de gick hur bra som helst. Så nu har jag ju iallfall lyckats 2 gånger. Skönt..

Ja annars har de ju inte hänt så mycket. När jag jobbar är jag helt upptagen mellan måndag kväll och torsdag mitt på dagen. Så både tisdag och onsdag är dagar som bara försvinner. Jag sover hela dagarna och sedan är de upp och äta och tillbaka till jobbet igen. MEN då är jag ju faktiskt ledig till nästa måndag kväll också, skönt. Så de känns som jag är rätt nöjd med mina arbetstider. Är ju inte 100 % heller. Men 100% på natten hade varit hur jobbigt som helst uscha. Man betalar ju lite lite med sin hälsa också när man jobbar natt, är ju inte superbra för kroppen. Men men de känns bra just nu iallfall och jag hoppas verkligen att jag kommer få förlängt så jag inte behöver sluta i november.

Nu ska jag strax ta och hoppa in i en dusch och sedan bege mig iväg till backaplan och titta runt lite.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Inte shoppa, bara titta... : )

2009-09-20 @ 16:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback