Fredag..

Veckorna går så fort nu för tiden, helt plötsligt är det fredag igen. Kommer ihåg när jag var liten och en helg kunde vara hur länge som helst, ett sommarlov var en hel evighet och en skolvecka var helvetet ;) Nu svissar bara tiden förbi och man hinner inte med något tycker jag. Kan vara bra att stanna upp ibland och njuta av dagen.

Sol sol sol är det här idag. Hur mysigt som helst. Efter att grupparbetet var avklarat i förmiddags träffade jag David och gick och åt lite lunch. Mysigt, länge sedan vi träffades. Sedan satt vi i parken och solade oss en stund innan jag tog bussen hemmåt. Hoppas på lika fint väder imorgon så vi kan sitta ute i solen och få nya krafter inför flytten och allt annat runt omkring. Bella kommer hit imorgon också på lite middag. Får väl se vad vi lyckas laga ihop :P

Nu ska jag kolla till våran hemma gjorda klyftpotatis och sätta igång med köttet.

Ps. De förra inlägget skrev jag igår men de blev inte publicerat förens idag :O Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback