Grattis mamma..

Igår fick både jag och min älskling ta hand om en liten ynklig Yrla. Hon är fortfarande hög på smärtlindringen som hon får. På tal om den så är det inte de lättaste man kan göra. Man ska ha i henne 2 tabletter samtidigt. Hon vill ju självklart inte ha dessa så Matte får hålla henne i nackskinnet och jag får proppa i tabletterna och spruta med en spruta vatten i munnen på henne så att hon kan svälja.. Lika arg som vanligt blev hon både igår och idag. Suck..
Igår var vi också iväg till mamma som fyllde år, bakade hennes favoritkakor, snickerskakor till henne. Mmm mumsigt.. Massor med andra kakor och glass blev det också. Var en del folk där så det var jätte skoj.
Sedan följde Micke och Robin med oss hem och spelade lite Mario Cart innan vi skulle lägga oss.

Idag har jag inte gjort mycket alls, suttit och skrivit på min hemtenta och haft en liten gosgris i knät. Har varit borta hos mamma och hjälpt henne att städa lite efter gårdagen. Umgicks lite med mina bröder också. Och tog mig en kaka från igår ;) Nu sitter jag här igen och ska försöka fortsätta skriva lite. Har bara halva resultatet och diskussion kvar, skönt.
Middags dags också...

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja visst har hon! :) Ska skriva förlossningsberättelse, så det kommer snart.. :)Kram

2008-04-24 @ 18:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback