MIn fina lillasyster

Jag har en liten lillasyster som är 13 (14 i år) år och heter Felicia. Världens underbaraste lilla tjej. Vi har precis varit ute på en power promenad hon och jag. Mysigt att gå runt den fina sjön här ute. Synd bara att om 2 veckor då flyttar vi och ingen sjö att gå runt i sikte där borta.  Har funderat lite på det här med flytten. Inte så skoj att behöva hitta nya affärer att handla i, nya promenad vägar och nya godisaffärer. Så kom vi fram till att de behövdes prövas lite pizzerier också.. Vilken ska bli våran nya favorit. Antar att prövandet börjar redan på flyttdagen då vi antagligen inte kommer kunna laga någon mat.

Ne nu får jag ta och aktivera våran skrikande kisse här så hon inte är vaken hela natten..
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback