Nystart av bloggen..

Som ni säkerligen har märkt så har det inte skett någon uppdatering av min blogg sedan någon gång förra året. Har varken haft någon tid eller lust att sitta och skriva, även fast jag läst en del bloggar. Lättare att läsa än att skriva.
Nu har jag iallafall bestämt mig för att ta upp bloggandet igen, får väl se hur det går denna gången.
Är inne på min 4 termin för att nästa sommar bli färdig sjuksköterska för er som inte visste de. Trode verkligen inte att det skulle vara så himlans mycket plugg på sjuksköterskeutbildningen " äsch ska väl lära mig att sticka folk och lite sånt bara" men inte de. Pluggar jämt och ständigt tycker jag. Men de blir ju något av det i slutändan iallafall.
Annars så är de en hel del på gång här hemma. Den 2 maj flyttar vi till våran nya lägenhet närmare stan. Nu kommer de bara att ta 8 minuter med bussen till centralen, skit bra för mig som nu pendlar nästan 5 timmar om dagen. Kommer bara bli 3 när vi flyttar :D Har kartonger överallt här hemma. Och lilla missen som vi också har skaffat oss är lite små förvirrad när allting blir nedpackaat i lådor. Planerar också för något stort i sommar, något underbart. Men mycket planering är det och vi är långt ifrån färdiga.

Ne nu måste jag kolla till maten :)

Kommentarer
Postat av: martina

Ja men visst är det! så mysigt med brev, som att få ett litet paket med posten:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback