Redovining och kastrering...

Japp så har även denna dag gått. fick redovisningen gjord och de gick väl hyfsat. Alltid lika nervös och får alla ord att låta som en gröt men vad gör det när man ändå bara kan få godkänt :P
Soligt har det varit idag också, inte för att jag har hunnit att vara ute och sola nått. Eller jag hade väl ändå inte kunnat pga min fina bränning igår..
Så i morse åkte älsklingen iväg med lilla Yrla till vetrinären. Snacka om att jag var nervös. usch känns nästan som ett litet barn som sak in till doktorn och opereras. Hon skulle ju sövas och allt. Men allt gick fin fin, förutom den fina tratten som hon hatar och att hon ser riktigt ynkli pynklig ut här hemma när hon vinglar runt hög på smärtstillande. Inte har hon kissat eller druckit nått än heller :S Men ätit av sin mat har hon iaf gjort. Tur det iallafall så behöver jag inte vara så orolig..
Annars så, ja jag ska börja på min hemtenta imorn, suck. Kommer bli ihopslarvat bara, känner ingen lust till att plugga järnet på något som inte intresserar mig. Eller rättare sagt vi har haft 3 arbeten på denna kursen, på 3 veckor. Känns som de räcker. Oh just det, min lilla mammis fyller år imorgon. Hela 43 år blir hon. Hihi ville hon nog inte att jag skulle säga ;)

Natti natti mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback