Solsken och ont i pannan :P

Helloj..
så idag var det äntligen strålande sol och inte alls lika blåsigt som i helgen.
Jag och bror skulle bege oss ner till centrum och utträtta några ärenden när jag för en gångsskull var ledig på en vardag. KOmmer ner dit och fixar det vi ska fort. Äter lite lunch ute i solen med mamma och sedan kommer matte, Bella och Thea också och vi sitter och pratar i ett par timmar där ute i solen. Hur härligt som helst, tyckte jag då iaf. Nu när jag har duschat och allt sådant upptäckte jag att min stackars panna är helt röd. Jag har bränt mig så de kliar och bränner :( Men man får väl skylla sig själv. Sjuksköterska ska jag ju snart vara också, och inte klarar jag att fatta att jag inte kan kan sitta med mitt bleka vinter ansikte i strålande sommarsol så länge ;)

Sitter och förbereder mig inför ännu en redovisning imorgon. Suck att det aldrig tar slut.
Har beställt biljetter till Strömsund nu iaf :D ska bli jätte skoj. Så om vi ska ses där uppe så se till att vara hemma helgen den 6 juni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback