Tomt..

Ja nu är de ju näst intill tomt här hemma.. Bara massor med kartonger överallt och inte hittar man något som man vill ha i röran heller. Suck.. Men men de är ju snart vi ska flytta, på fredag närmare bestämt. Så de blir några hektiska dagar här. Började en ny kurs idag, psykiatrisk omvårdnad. Intressant, har ju funderat på att bli psykiatri sköterska. Får väl se efter praktiken som börjar på måndag. Ska försöka att inte köpa hur många böcker som helst till kursen, vill ju lägga så mycket pengar som möjligt på flytten ;) och på projektet som väntar i sommar såklart. HIhi...
Annars ne inte mycket annat, fullt upp med allt som sagt. Hade helt missat att jag hade zonterapi förra söndagen och kom dit igår 5 minuter försent, trode jag ;) Men inte då, jag var hela 7 dagar och 5 minuter för senad.. Tur att hon var snäll och lät mig slippa betala dubbelt iaf.

Nu ska jag och älsklingen ut och gå ett par varv runt sjön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback