Bättre :)

Sitter här och har varit vaken i sisådär 2 timmar. Vaknade klockan 7 och var klarvaken, ingen ide att försöka somna om igen då inte. Så har suttit och kollat lite på artiklar till min c uppsatts och läst lite bloggar och annat på nätet samtidigt som jag har kollat lite os i bakgrunden. Mår iallafall mycket bättre idag, har bara vaknat 1 gång inatt och hostat och då var de inte alls så mycket så jag var tvungen att gå upp och sätta mig i soffan. Så de känns skönt. Ska bara vänta på att älsklingen ska vakna innan jag vet om vi kan åka till Köinge ikväll eller inte :S Hoppas att han inte känner sig så sjuk. Skulle vara så himlans roligt att åka och hälsa på dom, var ju år och dar sedan känns de som. Om vi åker ska iallafall jag in en sväng på gekås och kolla på höstkläder och annat skoj.
Igår var jag ju hemma hos Mamma och firade Felicias födelsedag. Hon fick många fina presenter, bla massor med kläder, presentkort, pengar och smink. På vägen dit gick vi in i Angered och skoaffären som ligger där och jag  hittade mig ett par underbart snygga högskaftade bruna skinnstövlar på rean. Alltid kul när man hittar något som sitter sådär perfekt och snyggt,+ att de är mordernt på rean. Så de ska användas nu i höst en massor.
NU ska jag gå och kolla till mina ägg som jag håller på att koka till oss och sedan gå in och väcka älsklingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback