Födelsedagspresent..

Idag vaknade jag av världens hostattack, känns som de börjar bli vanligt nu efter 1 veckas hostande. När hade de tänkt att bli bättre undrar jag. Suck, men men jag är ju inte särskillt sjuk förövrigt iallafall och de får man väl vara glad över.
Åkte in till stan idag och träffade mamma på stationen, hon hade varit i alingsås och hälsat på lite grann och kom hem igen så vi kunde käka lite lunch. Blev stor buffe på golden days och super god mat var de verkligen.
Efter maten gick vi runt lite på stan och kollade efter en födelsedagspresent till min lillasyster som fyller år på torsdag. Hittade lite smågrejer som hon nog kan bli glad över, kan nog inte skriva ut de här eftersom jag antar att hon läser min blogg ;) Träffade Robin en sväng sedan och hjälpte honom att köpa en skolväska. Hihi han började ju skolan nu idag efter att ha haft ett uppehåll på mer en 1 år. Men han verkade trivas och klasskompisarna var bra.
Nu kom jag nyss hem och satte mig i soffan och slog på tvn för lite os koll. Såg att sussanna inte hade klarat sig, suck usch va tråkigt. Går inge vidare för sverige inte. Men vi ska inte glömma de medaljer vi har iallafall, riktiga överaskningar. Ska ta och pussa på min man som sitter och spelar lite dator här brevid mig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback