För det är ingen vanlig dag, för de är FELICIAS födelsedag..

Hurra, hurra, hurra..
Ja så idag fyller min älskade lillasyster hela 14 år. Hon blir en fjortis, hon har levt FJORTON år. Jag kommer ihåg när hon var liten, sisådär 2-3 år och jag var barnvakt till henne. Vi lekte massor med lekar men när man inte gjorde på hennes sätt så blev hon arg. Och de blev ju jag också. Ni som känner mig vet om att jag är en väldigt envis människa, de var jag redan då. Men trotts att jag var 8 år äldre än henne och bråkade med henne så har hon blivit en fin människa ;) En underbar liten tjej som har fötterna på jorden, verkligen. Som säger de hon tycker och vågar stå på sig. Det var henne jag valde att ha som tärna på mitt bröllop, och hon fick sjunga solo i kyrkan. Vilken röst.. Min älskade lilla lillasyster.

Annars, inte hänt så mycket alls. Somnade tidigt igår men vaknade i vanlig ordning av att jag hostade så fick lägga mig på soffan och kolla friidrotten där. Somnade efter ett tag och vaknade när älsklingen gick upp till jobbet. Somnade om en stund i sängen sedan, och nu sitter jag här. Har läst lite bloggar och funderar på om jag ska orka klä på mig och gå iväg till köpcentrat och handla nått llitet mer till Felicia. Orkar ju ingenting nu när man hostar såhär. Och en täppt näsa har jag lyckats få också. Men jag ska nog ta och göra det om en stund iallafall. Ska ju iväg till henne vid 5 så måste hinna ut innan dess iallfall. Blir nog en sväng på apoteket och inhandla någon halvkass receptfri hostmedicin också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback