Har lite tid över..

Så nu har jag äntligen lite, lite tid över sedan sist. Eller rättare sagt första gången jag inte har något särskillt att göra / planerat på en vecka nu iallafall. Har precis legat i soffan och läst klart min nya bok Liza Marklund - Livstid. Rekomenderas verkligen, läste den nästan på ett sträck. Idag har vi iallafall varit på stan och ätit lunch med älsklingens pappa med familj och shoppat lite granna på rean. Sedan tog de tåget upp till östersund igen efter en fartfylld helg.

Antar att det finns någon som är lite nyfiken på bröllopet här. Ska dra en liten kort redogörelse hade jag tänkt. Men de får bli imorgon eftersom jag precis hade skrivit ett JÄTTE långt inlägg som försvann.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vill se kort!!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback