Nu börjar de närma sig.

Ohh ja nu närmar de sig verkligen, på fredag smäller det.. uscha och jag börjar bli bra nervös. Men men de kommer säkert att bli hur fint och bra som helst. Bara regnet som kom igår och håller på fortfarande här inte känner för att ploppa fram på fredag, iallafall inte mellan klockan 11 och 4 ungefär. Sedan gör de ju inte så mycket om de regnar på kvällen när vi ändå sitter inne i lokalen.
Jaja vi var ju i jönköping i helgen. Jätte mysigt med sol, bad, shopping och väldigt fint hotell. Badade jacuzzi på kvällen och tog en öl där nere i relaxen :) Mm behövde koppla av lite grann nu innan. Synd bara att jag jobbar ända tills och med onsdag. Ska jobba kvällen dag och sedan jobbar jag dag tis och onsdag.

Ska ta och göra mig iordning nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback