Sjuk..

Nu har jag gått och blivit sjuk också, måste vara som mamma säger att nu släpper alla spänningar och då blir jag sjuk. Ont i halsen, världens hosta och feber. Inte alls roligt, och inte kan jag jobba idag heller. Får ju tänka både på mig själv och på de stackars patienterna som skulle kunna bli smittade.
Annars har de inte hänt så mycket under min första vecka som gift kvinna. Har inte kännt något särskillt mer än att jag verkligen är glad och lycklig över att ha min älskling i mitt liv. Myspys, och han är så snäll och go som tar hand om mig nu när jag är sjuk. En sån där super man :)

Ska skriva en berättelse om bröllopsdagen såfort jag känner mig frisk nog att sitta och tänka framför datorn.. Men nu ska jag återgå till soffan och kolla på OS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback