Tillbaka i stan..

I fredags åkte jag och älsklingen iväg till Ullared och våra kära vänner Thomas och Angelica. Började dagen med att gå in på Gekås, såklart. Man kan ju inte åka dit ner UTAN att gå in och shoppa lite. Jaja, jag hittade iallafall massor med fint men de blev bara kläder denna gången. Kunde ju inte ta med massor med grejer på tåget hem tänkte vi. Efter gekås åkte vi hem och åt massor med god mat, tacos. Och sedan satt vi och pratade och hade det mysigt hela kvällen.
Lördagen blev en sån där seg dag. Mm alltid härligt med sådanna.. Vi åkte in till Falkenberg och kollade lite och handlade på eftermiddagen och sedan köpte vi oss varsin pizza och bara njöt av lugnet. Blev en film sedan på kvällen också. Mys pys..
Söndagen tog vi de bara lungt också, hihi riktig slappar helg. Men vi fick faktiskt skjuts hela vägen hem till lägenheten här i göteborg av Thomas och Angelica. Så skoj så, vi kom nämligen på att de inte var så mycket dyrare att betala bensinen för dem att åka fram och tillbaka än att ta tåget hem :) Sedan så stannade de här ett par timmar och vi bjöd på lite mat och sådär innan de åkte hemmåt.
Idag har jag varit med Bella på stan en sväng, hittade mig en skjorta men ingen underdel som jag egentligen skulle hitta. Suck. Fick iallafall en god lunch och en bra pratstund med Bella, alltid trevligt.
Och nu funderar jag på om jag kanske ska ta och gå bort till backaplan och kolla efter en underdel. Börjar ju skolan imorgon så man skulle ju vilja ha något nytt snyggt på sig faktiskt. Hmm får se om jag orkar ta mig dit bort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback