ÄNTLIGEN !!

Nu är de äntligen klart, idag lämnade vi in våran uppsats och nu är det bara att hålla tummarna på att vi kommer få klartecken på att gå upp på opponentskapet. Men de får vi inte veta förens jag är nere i thailand..

Annars har jag varit med mamma på vårdcentralen en sväng idag. Eller rättare sagt imorses. Så blev en tidig morgon och ingen sovmorgon för oss idag inte. Sedan gick vi och handlade lite och åt en mysig lunch här hemma innan mamma åkte hem till sig och jag satte igång och städa lite. Fastnade en stund i spelandet också, var länge sedan. Men de var skönt, göra nått annat än de vanliga pluggandet. Sedan gick jag och älsklingen iväg till den stora godisaffären som ligget inte långt härifrån. Det var tydligen där vi skulle hämta ut vårt modem också.. Så nu har vi fått ett nytt fint trådlöst modem från com hem.. Bra då garantin på vårat gamla redan gått ut.

Nu har vi precis haft lite mys framför idol och snart sängdags här.. Börjar bli trött.. Ska ju upp imorgon och iväg ut till ön och svärmor. Så blir kanske inget skrivet här imorgon, vi får se..

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback