Imorgon..

Imorgon gäller de.. Då har vi en massa saker att göra innan avresan härifrån klockan 20.00 med destination Thailand. Tiden har gått super fort nu och inte ens packat har jag hunnit med än. Men de var tänkt att vi ska göra det imorgon. Och massa andra saker också som sagt. Ska in och handla lite böcker på backaplan, handla 1 liters återförslutningsbara påsar (som man måste ha för att få föra med sig något genom säkerhetskontrollen som innehåller vätska), träna, packa lite kissen och åka på apoteket. Sedan var de bara packningen kvar då, kommer nog gå fort iof. Man brukar inte behöva ha med sig så mycket dit ner. Är de något man behöver köper man de där. SKÖNT..

Idag gick vi upp tidigt, älskling hade tenta och jag skulle åka ut till mamma. Tog bussen vid halv 10 och åket först till Media markt och ikea och sedan vidare till mamma. var väl där vid 11 eller nått sådant. Sedan hjälpte jag dem med julstädningen och att sätta upp julgranen där hemma. Mycket mysigare och så fick de ju lite julstämning också. Passade på att säga hejdå till mina älskade småsyskon och mamma också. Vet inte om mamma kommer imorgon och säger hejdå också, vi får se beror på om hon har bil eller inte. När jag kom hem hade älsklingen gjort iordning en god middag med fläskfile, hasselbackspotatis och bea sås. Mums..

Och nu sitter jag här och försöker fatta att vi åker imorgon. Känns rätt overkligt faktiskt. Har inte planerat något inför denna resan. Inte packat eller tänkt ut massa som vi ska göra. Och de som känner mig väl vet att jag är en sån människa som plaerar mycket och gärna. Som sagt, planerade ju bröllopet i 10 månader ändå blev de lite panik på slutet :) Så antingen har jag börjat bli mer spontan och rolig av mig eller så är de bara de att jag inte har fattat än, märks väl imorgon om jag har panik eller inte. Nu ska jag iallfall ta och spela det sista innan vi åker och sådär..

Och om jag inte skriver mer här så får ni alla ha en riktigt god jul och ett gott nytt år.. Kom gärna in och läs våran resedagbok som vi kommer skriva i under resan. Den finns på
www.resedagboken.se och sök sedan på maxina så hittar ni våran resa och dagbok.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback