Julbak..

Idag satte jag igång med mitt lilla julbak här hemma. Alltid lika roligt när man funderar på vad man ska baka och allt. Tycker ju att bakning är super skoj. Blev lussebullar, mumsigt med kesella blir de super saftiga, sedan gjorde jag egen ischoklad, knäck och fudge. Japp, jag tog mig äntligen i kragen och testade och gjorde fudge. Tog super lång tid och jag har ont i armen av allt rörande i grytan men väldigt, väldigt goda. Så nu har jag lärt mig något nytt också.
Ska ner till Halmstad imorgon, älsklings mormor och morfar bor där och morfar fyller år. Så vi ska ner och fira honom. Så nu har vi massor med saker att lägga ner i julkorgen till dom också :)

Ne nu är de strax dags för lite idol här. Ska äta en lussekatt och mysa ner mig med älskling i soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback