Opponentskap.

Igår var jaag in på skolan och kollade på ett opponentskap som sagt. Gick väl helt okey, tyckte inte alls att de verkade särskillt svårt. De svåra i de hela kommer ju vara att man är supernervös att man inte ska kunna svara på frågorna eller att alla ska tycka att man är skit kass. Jaja nog om de. Hände lite andra saker också som var jobbiga igår, en vän som fått ett dåligt besked och jag försöker finnas dör för dig vännen. De kommer bli bättre...

Kvällen spenderades hemma framför datorn och spelet. Gud va roligt det är att spela nu igen. Har ramlat tillbaka, hmm beroende, nee inte alls... Bara lite smått sugen hela tiden ;) Väntar på att servern ska öppna igen, patchdag idag.Suck, när jag äntligen är hemma på en förmiddag och har TID att spela. Då väljer de att stänga ner..

Idag gick vi upp rätt så sent, iaf jämfört med de andra dagarna. Kom nog upp ur sängen vid kvart i 9. Så trött. Men bestämde mig för att jag hade sovit mer än 8 timmar och därför skulle jag upp. Kan ju inte sova bort dagarna bara för att jag är ledig. För de är precis vad jag är nu, LEDIG. Ingen mer skola förens slutet av Thailands resan då jag antagligen måste kolla på uppsatsen vi ska opponera på. Men de är ju SUPER länge kvar tills dess så jag passar på att njuta. Ska iväg till gymet strax, skönt att gå dit på förmiddagen när man ändå inte ska på nått pass. Då är det nästan inget folk alls där och det går mycket smidigare och fortare att träna. Hade tänkt mig ett benpass idag, då jag körde överkropp senast. Pump får de bli på lördag tror jag, hinner nog inte med de på fredag då jag ska ut på stan och ta en fika med en vän.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Naw tack=)



Ambitiöst att träna, skicka hit lite ork åt mig.. jag har helt tappat suget: /


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback