Trevlig dag.

Japp idag vaknade jag med VÄRLDENS träningsvärk, såklart har ju inte tränat ute i gymet på ett tag nu och det är ju helt annaan träning när man kör body pump eller stenhårt bara ben över 1 timme. Jaja, med ont i benen och rumpan tog jag mig in till stan och träffade Angelica och Jessica.. Jätte skoj hade vi, kan tyv'rr inte berätta allt här innan jul men tids nog ska ni få veta vad vi gjorde. Kom väl hem vid 4 och fick besök av svärmor. Hon var här och lämnade av en resväska som vi ska ha med oss till Thailand på söndag.. Ohh inte alls länge till söndag, och jag har inte ens börjat tänka på vad jag ska packa ner. Men de blir väl att man gör de efter träningen och de på söndag ;) sista minuten packning. Gör ju ioförsig inte så mycket när man åkert till Thailand då de alltid finns massor med kläder och dylikt att köpa där. Har ju som inga sandaler heller, de gick sönder i sommras och har ju inte köpt några nya förståss. Har ju vart kallt sen dess. Men de får bli en shopping tur redan första dagen för att införskaffa mig ett par härliga sandaler som jag garanterat kommer få massa skavsår av. Det får jag ALLTID när jag har nya skor, och ALLTID när jag är utomlands även om jag har ingådda skor.

Imorgon ska jag på stan igen, ska träffa Bella en sväng. Någon julklapp skulle inhandlas och sedan ska vi ta oss en mysig fika var de tänkt. Var ju som ett tag sedan sist. Har ju som ni vet inte haft tid med nått på sista tiden.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ja det känns verkligen skönt, kom precis hem och har presterat ett (enligt mig) jätte bra pass. Vilket också ökar motivationen:D Men pass, det ska jag tänka på... för där får man verkligen pepp av ledaren. SÅ jag får väl boka in mej på en massa roliga pass:P



Vad avis jag blir på Thailand... packa ner mig i resväskan?:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback