Gästpresentation..

Precis som du säger maggi så brukar de va lite roligt med en gästpresentation i festprogrammet så att alla kan kolla vilka folk är och sådär. Vi hade ju som sagt inte t'änkt ha bordsplaceringen i programet men så kom vi på en smart idee igår. Vi ska fixa placeringen på finare papper och lägga några stycken brevid där vi ska ha den stora tavlan med placeringen på. På så sätt kan de som vill ta ett papper med den på och sedan läsa om vilka alla är i festprogramet. Och bordsplalceringen behöver man inte skriva ut förens dagen innan. Bara att skriva ut på sin egen skrivare :) Känns faktiskt väldigt bra att göra så. Får hoppas att de funkar lika bra i verkligheten som i mitt huvud också.
Jaja nu ska jag göra mig iordning för jobbet. Ska åka in lite tidigare idag så jag hinner med att gå på paduro och köpa dekor sand till blomster dekorationerna. Jobbar tidigt imorgon så lär inte bli något skrivet ikväll...

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback