Ikea

Har inte alls hunnit med att skriva någonting på ett tag. Jobbat hela tiden. När jag väl vart ledig så har jag haft fullt upp som vanligt. Men tänkte ta och skriva lite kort nu, min lediga dag idag. Så idag har vi varit iväg på ikea och lite andra affärer och handlat. Fick oss en fin hylla till badrummet, gardiner, halllampa mm. Sedan så köpte vi ett fint stort skrivbord. Såå fint och vi fick stå och vänta 40 minuter vid varuutlämningen för att få grejerna. När vi sedan kom ut till bilen upptäckte vi att vi hade missbedömt måtten, bilen var för LITEN. Suck, fanns inte en sportslig chans att få in de i bilen en kombi. Så de var bara att ta grejerna och gå in igen och ställa sig i kön till återköp. SÅ blev inget skrivbord. Men får bli någon annan dag.
Jobbar sent imorgon och tidigt på söndag. Hoppas på en lugn helg på jobbet. Borde väl bli så, men man vet aldrig då de är mycket mindre folk som jobbar på helgen. Ska ta och mysa ner mig i soffan med min älskling och lilla Yrla nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback