Jag stressade

och klarade faktiskt av att gå på dopet igår :) Fick göra alla sysslor på jobbet i super fart. Men de gick ju bra. Sprang iväg till bussen och kom fram till frölunda torg samtidigt som mamma och familjen. Så de hämtade upp mig och vi var faktiskt vid kyrkan redan kl tio i ett. Fint litet dop, i en mysig pytteliten kyrka. Massa gott fika efteråt och Thea fick massor med fina presenter. Åkte med Mariette och Peter hem från dopet och gick iväg och handlade oss massa godis och en sallad att äta. Sedan blev de soffan hela långa kvällen. Somnade en sväng hihi typ en timme faktiskt. Så himlans trött var jag, efter tidig uppgång och en darling som kom hem sent och var lite onykter i fredags ;) Fixade lite inför dekorationen till dagen d också. Sedan vart de rakt i sängen faktiskt.
Idag har vi inte hunnit med så mycket. Gick upp sent och har fixat lite med festprogramet bara. Och nu ska jag iväg till jobbet om en kvart. Usch vill vara ledig på helgerna som alla andra. Men men va gör man inte för de sjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback