Jönköping..

Dit ska vi åka imorgon :) Har bokat in oss på ett jätte fint hotell (hoppas vi) och ska bara slappa såhär helgen innan bröllopet. Ska bli så skönt att komma iväg en sväng. Blir 2 nätter där borta, men kommer ju rätt så sent imorgon eftersom jag jobbar tills halv 4. Bussen mot jönköping går kl 5 i halv 5 och sedan är vi väl framme vid hotellet vid 7 antar jag. Annars har jag inte hunnit med annat än att jobba, svettas ihjäl på jobbet. Ingen ac på sjukhuset inte. Suck.. Men ännu mer synd om de stackars patienterna. Har hunnit med att fylla år också (igår) och fick ett super vackert guldhalsband av darlingen. Han är så himlans söt min blivande, underbart att han ska bli min på "riktigt".
Ska ta och hoppa i säängen nu hade jag tänkt. Har haft två tunga mornar på jobbet nu så måste sova så jag orkar upp kl 20 över 5 imorn också.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback