Möhippa nr 2..

Nu har jag inte skrivit på väldans länge upptäckte jag. Men jag har verkligen inte alls haft tid för de faktiskt. I fredags när jag kom hem var jag helt slut.. Så himla trött efter hela veckans jobb. JAg och älsklingen tog och gjorde oss tacos och bara mös här hemma, mycket skönt.
Lördagen började med att tjejerna kom in i mitt sovrum och skrek goooomoooorgon.. Sedan blev jag bortförd med ögonbindel i super fart. När jag blev av med binden så var jag i slottskogen och fick en helfin champange frukost. Där ALLT fanns med, massa gottit. Bella, angelica, angelica, johanna och marie var det som satt där och åt med mig. Sedan bar de av till haga badet där de hade hyrt en del av spat. Hur stort som helst. Stor rund pool som höll sisådär 35-40 grader varmt och massa frukt och gott att dricka.  Mariette anslöt till oss då också :)Sedan blev jag inropad på en massage som var helt underbar. Blev lite knäppa kläder och hår/smink och fick en skylt där de stod "Kodisar säljes, sextips motages" som jag fick gå med på stan efter spat. Fick sålt 3 kondomer iaf. Sedan fick jag göra lite andra uppdrag. Äta jätte god middag på hard rock och sedan avsluta med drinkar på kvällen. Så roligt hade jag. Skoj att tjejerna tog sig tid och kom och hälsade på och ville göra detta för mig.
Söndagen spenderades med Angelica och Thomas, de sov ju över här då de kom upp för möhippan. JAg och angelica var ute och shoppade lite på backaplan och sean åkte vi allihopa iväg till bella och fikade lite gran. Blev en snabbis till ikea också efter de och sedan var de bara att åka hem och fixa klart allt till festprogramet och sedan sova. Jobbade sent igår och tidigt idag. Så va lite trött faktiskt efter jobbet idag. Sover ju inte så mycket när man jobbar sent-tidigt.
Blir sent imorgon också, skönt så jag får sova lite imorn iallafall.
Ne nu ska jag ta en dusch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback