Sent..

Kom nyss hem från jobbet.. Blev lite sent idag för jag och en arbetskamrat tog en långpromenad efter jobbet förbi en av de stora godisaffärerna i stan och sedan gick jag ända till centralen och tog bussen därifrån. Vart ju så mörkt så de kändes bättre att ta bussen över bron och ända hem.
Har som sagt jobbat idag, ja jag har ju jobbat alla dagar nästan denna veckan. Var strålande fint väder idag också, för fint har hållt på att halvt svettas ihjäl. Hade väl en sisodär 3o grader iallafall.
Fick hem alla våra fina festprogram idag också. Så fint och jätte bra, skönt att ha de hemma så man vet att allt är klart och bra och att man har stavat rätt ;) Annars har de väl inte hänt så mycket. Igår efter jobbet så mötte älskling upp mig i slottskogen och så gick vi och köpte oss en glass och la oss i gräset på en filt och bara njöt. Så underbart.. Gick hela vägen hem därifrån sedan. Mmm och idag kom killarna och hämtade älsklingen, på sin andra svensexa. Tror allt att han hade roligt med 5 kamp på
www.gokboet.se med sumobrottning, boxning mm. Och nu ligger han och sover så gott här brevid mig, sliten är han stackarn.
Är iallfall ledig imorn och på söndag. Ska bli skönt med 2 dagar ledigt efter varandra också. Sånt som är självklart för sådanna som jobbar i mån-fre jobb. Att alltid ha 2 dagarsledigt varje vecka får man ju drömma om innom vården tyvärr. Men nu är det dags för den och de ska bli skönt. Inget speciellt planerat eftersom kompisen som skulle kommit från mariestad tyvärr fick förhinder. Älskling ska ju gå på Iron Maiden så jag får väl helt enkelt ta de lite lungt hör hemma eller hitta på något med någon annan. Kanske ska ta och ringa till Johanna kanske..
Nu ska jag ta och gå och borsta mina tänder och sedan ska jag sova.. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback