En halvtimme

kvar tills jag ska iväg på jobbet. USch va de är tråkigt att jobba på helgerna alltså.. Men men man har ju valt ett sådant yrke där man jobbar jämt, 24 timmar om dygnet 365 dagar om året. Så jag kommer nog att få jobba mina julaftonar och nyårsaftnar också ska ni se. Men så länge man inte har barn eller så så är de ju inte så värst farligt. Jaja jobbar iallafall ikväll då och så jobbar jag tidigt imorgon. Hinner ju inte se matchen idag, känns trist. Hade velat följa med ut och kolla på den faktiskt, kan nog bli spännande.

Igår var jag och älsklingen på stan. Nu har han äntligen varit inne och bestämt kläderna till den stora dagen. Han och svärmor var inne och fixade de medans jag kollade lite på stan. Får inte han se min klänning innan så ska inte jag få se hans kläder innan heller var de tänkt ;)

Ne nu ska jag ta och göra mig iordning för jobbet. På med lite kläder och mascara så är de klart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback