Fotboll igen..

Sådär, nu var de fotboll igen på kvällen. Ordningen är ordningställd ;) Hoppas på Tyskland- Ryssland i finalen så då måste ju tyskarna vinna ikväll. Paus nu och de står 1-1, trode inte att turkarna skulle spela så bra..

Annars, ja jobbat idag. Sedan var de snabbt hem och test äta bakelser med älsklings mamma. Eller jag åt inget men de gjorde hon. Och nu tror jag att jag vet hur jag vill ha de till den stora dagen iallafall. Efter hennes korta visit begav vi oss till gymet. Fick en personlig träning, ett nytt träningsprogram upplagt. Skönt. Nu kan jag äntligen börja träna lite annolunda mot senaste 3 åren ;)
Men nu ska jag passa på att mysa lite här. Jobbar ju sent imorn men älklingen jobbar ju tidigt och ska upp 5..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback