Imorgon

bär de av uppåt landet. Upp till mina gamla hemtrakter och gamla vänner. Ska bli så himlans skoj att komma upp en sväng. Även om det bara blir över helgen typ. Men de kan behövas lite luftombyte känner jag.
Men tyvärr, innan jag kan bege mig på resan så måste jag genomlida en hemsk tenta imorgon bitti. Usch har pluggat alldeles för lite känner jag. Men vart skulle jag fått tiden, lusten och orken till det under praktiken. Ne, den fanns inte där. Stort problem att pendla så pass många timmar om dagen kan jag säga er. Men men de får bära eller brista. Har ju inte misslyckats med någonting annat så de skulle väl inte vara så himla farligt. Trotts att man vill klara allt på första gången kan de som min far säger vara så att om man gör det är utbildningen för lätt ;)

Annars, njaa inget särskillt händer. Har ju haft fullt upp med skolan då. Var iväg och tränade ett hårt benpass igårkväll. Underbart skönt. Suttit ute i solen en stund, bara en liten stund blir ju så satans varmt. Usch, kommer nog aldrig att bli brun tror jag. Sedan var jag och älsklingen iväg på Backaplan och handlade ett par nya toppar till mig. Så fint och bra med hjälp också. Alltid lättare att välja när älsklingen är med. Fick ju nämligen tillbaka pengar från skatten igår. Jippie.. Iof ska allt in på sparkontot för den stora utgiften i sommar men snattade lite,liiiiite pengar därifrån för att kunna handla ett par plagg :)

Natti natti.... Nu ska jag läsa igenom allt en gång till sedan blir de sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback