Lyckad dag.

Blev en riktigt lyckad dag igår. Började med att vi åkte iväg till rannebergen och grillade, solade och badade i tjärnen där. Eller nja jag badade inte men de andra gjorde de iallafall. Tror väl att de var en sisådär 18-20 grader i vattnet. Gott med lite grillning och så fick bror sina presenter också. Riktigt glad blev han för de han fick. Sedan gick vi hem och duschade hos mamma och åkte iväg med Robin till Liseberg. Strosade runt lite där inne och tittade på den nya "attraktionen" Evert toubs värld (Stavning?). Åt en jätte fin och god middag på den nya resturangen och sedan körde vi lite 5 kamp. Och eftersom Robin fyllde år så fick han ju vinna, de var inte alls för att han var bäst på de mesta ;) JAg vann iallafall en gren, den där man ska banka på grejer som ploppar upp på olika ställen. Blev kvar där ett bra tag på kvällen och sedan bar det av hemmåt. Vi var så himlans trötta efter den långa och varma dagen så det var bara sängen som gällde när vi kom hem.
Idag har vi varit iväg och kollat lite på lokalen, helt okey och bra lokal tycker jag. Två stora rum och ett stort kök. Och ny renoverade toaletter mm. Så de kommer garanterat bli jätte fint där på dagen D. Ska gå ut och sätta mig på balkongen och plugga lite nu hade jag tänkt. Måste ju se till att få nått gjort, vill ju verkligen klara denna tenta bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback