Måste bara

komma bort från mina böcker ett tag. Usch suttit inne med dem länge nog nu känner jag. Men inte känns de som att jag har lärt mig så mycket nytt för det inte. Får väl hoppas att allt går in iallafall. Tog mig en liten paus förut och gick bort till backa plan och köpte mig ett par skor. Kände att de var lite för varmt för mina nuvarande så vart tvungen att hitta mig ett par nya. Blev ett par svarta skinskor modell ballerina, ungefär. Sköna och söta är de iallafall.
Räddade precis en fluga ur lilla kattmonstret Yrlas våld här. Hehe vad hon leker med dem. Puttar dem fram och tillbaka på golvet och sätter tassarna uppe på. Synd om de stackars små flugorna.
Väntar på att älsklingen ska komma hem från sin plugg dag nu också. Så ska vi ta oss något att äta. Börjar bli hungrig igen här. Mmm hade vart gott med en liten kyckling sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback