Midsommarfirande

Sådär, nu var man hemma och har landat lite efter ett par stressiga dagar. I torsdags jobbade jag först till klockan halv fyra och sedan vart de ut på stan och jaga jordgubbar. Fanns inte tillräckligt ute  på ön. Sedan mötte jag upp älsklingen och Yrla i stan och tog snabb bussen ut till saltholmen. De gick faktiskt jätte snabbt, brukar ju åka spårvagn annars och de tar mycket mycket längre tid. Kom ut till ön och tog de bara lungt på torsdagskvällen. Kollade på fotbollen, såklart och väldans roligt att tyskland van. Mitt favorit lag efter Sverige då såklart. På midsommarafton kom Bella, Ricky, Thea, Mariette, Peter och Bodil. Massor med god mat och dricka. Gick ner till stången och hade faktiskt fint väder under tiden vi var där nere och kollade runt. Gick tillbaka hem och fick i oss massor med jordgubbar, grädde och glass. Myspys. Men sedan när klockan började närma sig 7 vart vi ju tvugna att bege oss till båten och åka  hemmåt. Mariette och Peter åkte samtidigt så vi fick skjuts ända hem, skönt. Kollade lite på matchen när vi kom hem men blev snabb sänggång då jag skulle upp kl kvart över 5 och bege mig till jobbet.
Såå de är det jag har roat mig med idag, jobbat. Var helt slut när jag kom hem, la mig på soffan och halvsov en timme och älsklingen var snäll och fixade maten själv. Men jag blev iallafall lite piggare efter maten och de. Blir väl snart sängen här nu igen. Jobbar ju imorn också, men börjar inte förens halv 2 så kan ju sova ut iallafall.

Ne nu ska jag kolla klart på förlägningen av matchen och se hur de går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback