Pizza

Så nu var jag hemma från min jobbande helg. Eller kom hem för ett tag sedan, har faktiskt hunnit äta lite pizza och gottit till efterätt. Tyckte att jag var värd de efter en helg på jobbet. Jobbar tidigt imorgon också. Så de blir upp med tuppen då också. Men sedan är jag lyckligtvis ledig på tisdag så då ska jag bara ta de lungt. Storstäda och tvätta lite  hade jag tänkt. Kanske ta med lilla Yrla ut på en liten promenad. Hon har ju inte vart ute nått sedan vi flyttade hit.
Annars är allt bara bra, trött. Älskligen kom inte hem förens kl 4 inatt efter att ha vart ute och tittat på fotbollen. Och då vaknade jag såklart, jag som inte skulle upp förens halv 6. Men men de gick ju bra på jobbet ändå.
Regn i stora mängder har vi fått idag också föresten, men de behövs ju verkligen så man ska inte klaga. Direkt när de slutar regna och man kollar ut så har marken sugit upp de mesta vattnet. Såå tort är de ute.

Ne nu ska jag och älskligen iväg bort till Coop och kolla om dehar en propp till vårat badkar. Fanns ingen här när vi flyttade in :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback