Snabbt

Slänger bara in ett litet snabbt inlägg här innan jag ska gå och lägga mig så ni inte tror att jag glömt er :)
Har varit i Borås idag på skolan och redovisat och haft seminarium. Gick förvånandsvis bra och enkelt. Jag vågade säga de jag ville och läraren tyckte bra om vårat arbete. Känns alltid skönt med positiv feedback och att ens tankar och funderingar kan ventileras i ett seminarium. Stannade kvar på skolan för att träffa Angelica också, mysigt.. Alltid skoj att träffa dig vännen.
Inte långt tid kvar på skolan nu, tenta på torsdag och sedan är de slut för de här året. Och då bär de ju av uppåt landet. Så skoj ska de bli, såååå länge sedan mina vänner. Och jobba börjar jag med på tisdag också. Suck har fått 5 helger av 8 på mitt första schema som jag fått.. Jippie...
Ne men nu blir de sängen för min del.. Om de går att sova i denna värmen.

Kommentarer
Postat av: Tanja

har ju glömt att gratulera i förskott tror ja minsann:) så jag gör de nu! hoppas på att du skickar kort sen från bröllopet så ja får se:) hälsa matte också!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback