Biverkningar

Idag har jag spenderat min dag på Sahlgrenska sjukhus och fått en liten utbildningsdag/informationsdag om läkemedelsbiverkningar. Jätte intressant, speciellt när man kommer jobba mitt uppe i det och det faktiskt finns folk som dör pga läkemedel. Var där med min handledare och en annan sköterska, trevligt.
Sedan blev de bråttom hem för att handla lite och så kom mattes mamma och Peter hit på lite middag och sådär. Diskuterade sommaren och hur vi skulle lägga upp de där i augusti. Vad vi behöver hjälp med mm. Kom fram till att de mesta är nog fixat och klart. Sedan finns det alltid lite smågrejer som ska göras och fixas. Men de löser sig alltid.
Imorgon är jag ledig :) Såå skönt att bara slappa lite. Träna klockan 8 på morgonen iof men de ska bara bli skönt. Ska in en sväng på blomsterlandet på morgonen också och välja lite blommor. Kommer gå fint, har ju i princip bestämt mig för vad jag ska ha för några iallafall. Lite plugg måste det nog bli också, har ju både stundande seminarium, inlämningsuppgifter och tenta.

Ne nu ska jag springa ner i tvättstugan här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback