För lite sömn.

Usch va jobbigt det var att gå upp kl 04.00 i morses kan jag lova. Speciellt eftersom våran älskade lilla katt tyckte det var roligt att hålla mig vaken till kl 12. Men men tur att det bara är en dag jag vart tvungen att gå upp så tidigt denna veckan. Imorgon jobbar jag kväll, skönt. Ska kanske sova över hos Angelica då. Mysigt. Hinner ju knappt träffas något nu när man har praktik. Träffades lite grann idag men annars har de inte blivit nått.
Tog mig en lång lunch på jobbet idag med David. Satt i fiket och åt en god sallad och snackade lite skit. Behövs ibland det också.
Har precis fått en god middag serverad av min älskling här och väntar nu på att smälta den lite och sedan bär det av till gymet. Ska träna överkropp idag. Usch de är inte så skoj, alltid jobbigt och så får jag ju sån hemsk träningsvärk dagen efter. Hihi kanske beror på att jag är lite otränad. Men vem vet ;)
Annars, nee de händer inte så mycket alls. Måste snart börja plugga. Suck de har jag sagt varje dag nu minst en vecka. Men jag har iallafall anmält mig till tentan, så slipper jag komma dit och skämmas över att jag inte gjort de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback