Första praktikdagarna

är nu avklarade. Har haft det riktigt bra faktiskt. VAr väl ändå lite nervös igår när jag ringde på dörren för att komma in till avdelningen. Har ju ändå inte jobbat med dessa sjukdomar förut. Även om mitt förra jobb var lite åt det hållet. Träffade många intressanta och spännande patienter och personal och tror nog att jag kommer trivas bra där borta. Synd bara att det är i borås, vilket innebär att jag när jag börjar jobba kl 06.45 måste gå upp kl halv 4.. Halv 4, mitt i natten alltså.
Ja annars händer inte mycket. Kom hem tidigt från praktiken idag så han med älsklingen bort till Hornbasch (stavning?) och handlade lite l prylar. Behövs ju en del grejer till den nya lägenheten. Trivs jätte bra med området och allting här. Kommer snabbt in till stan också :)

Ne nu blir de natti natti här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback