Nya lägenheten :)

Sådär, nu var de flyttat och klart. Eller klart vet jag inte, har ju inte fått upp allt här hemma än. Står en hel del lådor lite här och var och inga mattor har vi köpt än. Flytten gick över förväntan annnars. Allt gick in i den stora bilen och de tog väl matte och grabbarna 1 timme att lasta in allt och sedan lika lång tid att bära upp allt, 3 trappor upp. Usch för spiraltrappor. Jobbigaste var nog soffan som vi var och hämtade på mio samma dag. En ända stor klump som skulle upp. 3 starka killar som hade STORA problem med att få upp den kan jag säga. Fick börja min uppackning med att städa hela köket. Suck. att folk inte kan städa efter sig alltså. Hår och mat rester överallt och inte ens torkat ut lådorna. Snuskigt. Badrumet fick också städas och badkaret vart som nytt när de var rengjort. Så nu väntar vi på att få nya tapeter och golv, vilket kan ta upp till 3 månader :S
 Idag ska jag börja min nya praktik i borås. Psykosen ska jag vara på, ska bli riktigt intressant. Men har inte fått schemat ä'n och de känns ju lite jobbigt. Har väl kommit bort på posten nu när vi har flyttat och allt. Jobbar ialla fall kväll idag och idigt imorn så ska få sova över hos Angelica inatt. Mysigt..
Nu ska jag ta och mysa lite med Yrla och fundera ut vad jag ska kunna ha för kläder på mig på praktiken..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ååhh vad jag längtar efter att få se eran nya lägenhet! Hoppas att ni kommer att trivas bra där:) Känns allt bra? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback