Stranden.

Idag ringde klockan vid halv 9 och det var dags att stiga upp för att hinna med allt som skulle göras innan vi åkte iväg. Men inte orkade jag gå upp då inte, släpade mig upp när min älskling hade gjort iordning frukost. Märks att man har sovit dåligt i flera dagar. Då är man trött trotts att man fått sova massor. Fick skynda oss med allt här hemma och näst intill springa in på coop och handla det vi skulle ha med ner till sillvik. Vi kom väl dit vid 11 något sånt. Hur underbar som helst. Kom lite mer vänner dit och vi hade en heldag i solen med grillning. Både av maten och av oss själva. Älsklings rygg är jätte röd och jag har fått en röd näsa och lite rött bröst.  Men härligt var det iallafall. Nu är vi hemma och tar de lite lungt, kom nyss ut ur duschen. Tror nog att vi blir hemma  ikväll. Så himla trötta av all denna solning ;) Blir mys pys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback