Tillbaka igen...

Japp. Jag hinner nog med att skriva några rader här innan jag åker. Får väl gå härifrån vid 12 tror jag. Funderar starkt på att ta mig en promenad in till stan. Märkte ju i helgen att det bara tar sisådär en halvtimme att gå. Och motion är ju aldrig fel. Älsklingen har precis åkt iväg till skolan för hårdplugg inför sin mattetenta. Trist.
Ska försöka hinna med att gå med Bella och kolla på blommor på fredag. Börjar ju som bli dags att bestämma sig. Bara 2 månader kvar snart, oh är redan lite nervöst.
Ne jag hade väl inget särskillt att berätta nu, inte hänt så mycket sedan igårkväll :)

Kommentarer
Postat av: magdalena.

välj bara snygga, färgstarka blommor : ) Gå på enkelt. Fördel om du kan ha samma färger i dukning, dvs bör finnas ex billiga gerbera eller rosor typ att få tag i i aug. Ett litet tips bara....

(Trevligt att få in samma blommor i ev håruppsättning)

2008-05-27 @ 22:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback