Tillbaka till verkligheten.

Japp imorn ska jag upp kl 05.00. Riktig sovmorgon när man praktiserar i borås. Behöver egentligen gå upp kl 03.30 om jag ska hinna in till borås till kl 06.45.. Men som tur är har jag en snäll handledare så jag kan komma en heltimme senare och inte behöver gå upp förens senare då :)
Idag var de en riktigt slapp dag. Mamma, Jossie och Robin har varit här och hälsat på en sväng. OCh nu håller vi på att tvätta för fullt. Börjar faktiskt bli lite trött, även fast vi hoppade över gymet idag. Sån träningsvärk sedan i fredags fortfarande. Tog verkligen ut mig.
Ne nu blir de lite kvällsfika och sedan ska jag sova. Natti natti

Kommentarer
Postat av: martina

mmm.... de känns gruvsamt men tror att min mage kommer tacka mig sen, förhoppningsvis:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback