Vänner..

Ska sova hos Angelica inatt. Skönt, så jag slipper komma hem kl 12 och upp igen kl 4. Alltid lika trevligt att komma hem till dom och umgås lite. Synd bara att man ska upp så tidigt så de blir en snabb läggdags när man har kommit dit. Men men umgås får vi ju göra iallafall.
Låg kvar länge i sängen i morses och gosade med Yrla. Låg och tänkte på alla mina vänner som är utspridda över landet. Så synd att man inte kan träffas oftare, att man inte hörs av oftare. Tråkigt att jag flyttat så mycket men även att andra flyttat ifrån mig. Jag ångrar inte för en sekund att jag har flyttat ner till Göteborg och min älskling men ibland saknar jag gamla tider. Då allt var så lätt och problemen var stora som "oh jag har prov på 1 HELT kapitell tills på fredag". Mmm men man ska ju inte leva i dåtid utan i nutid så jag låg där och kom på en massa positivt med vad jag har nu. Och jag kom nog fram till att jag ändå har de jäkligt bra här och nu. Underbar sambo, stundande bröllop ;), härliga gooa vänner, fin ny lägenhet, gosig kisse, mer än 2/3 delar av min högskoleutbildning klar, fin familj mm. Så jag ska nog inte klaga så mycket tror jag allt :)
Ne nu ska jag ta och göra mig iordning för jobbet ikväll.


Kommentarer
Postat av: magdalena

ja, jag vet att jag är duktig! I alla fall någon gång ibland när läget närmar sig katastrof ; )

2008-05-20 @ 16:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback