After Work..

Japp, idag blev de möte med handledaren, gick väl bra. Är en del vi ska fixa och greja med bara innan vi skriver klart diskussionen. Men de kommer nog gå fint tror jag. Vi ska nog vara glada att hon är så nogrann. Då blir det inte lika mycket för opponenterna att klaga på och för oss att kompletera sedan :)
Efter mötet begav vi oss till Lounge på After work. Jätte mysigt med lite cider och mat.. Alltid trevligt med gott sällskap.
Kom nyss hem då angelica åke tillbaka till Borås.. Nu är de idol på tvn så de blir väl det ikväll och sedann lite mys med darlingen. Imorgon kommer ju Thomas och Angelica hit. Ska bli jätte roligt, och vi är nog 10 stycken som ska på julbordet imorgon också :) Super skoj ska det bli...

Och ingen behöver oroa sig, vi åker inte till bangkok, vi landar inte där och åker inte ens över :)
Åker till Krabi flygplats och som Thailand experten sa så har inte några demonstranter någon anledning till att gå in där. Anledningen till att de ocuperade de andra var ju för att hindra premiärministern och hans ministrar från att flyga och träffa varandra. Och de har inget med att de vill skada turister att göra.
Skönt att vi inte valde att åka till Hua hin eller något sådant, då hade vi ju landat i Bangkok...

Nu ska jag sätta mig vid tvn....

Kommentarer
Postat av: Magdalena

såå det var julbord igår... : )

Trevligt hoppas jag, lite jobbigt idag kanske???

2008-11-30 @ 17:12:29
Postat av: Sandra

Lyx med SVENSKT julbord! =)..



DU jag vill se lite bilder från Thailand dit ni ska åka =).. eller måste jag vänta tills ni har varit där! =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback