En flaska..

Jag och älsklingen delade på en flaska rosa äkta champange igår kväll :) Fick den i bröllopspresent av Johanna och Emanuell men har inte hunnit dricka den än. Så ca tre månader efter bröllopet var de  dags att ta fram den.
Jag träffade ju David efter skolan igår och tog en lång fika med honom, så han kunde berätta allt om sin tågluff som han varit ute på. När jag sedan ska åka hem så ringer jag såklart älskling och då får jag inte komma hem. Hör på honom att de är något lurt på gång. Något "bra lurt" så att säga. När jag sedan gått en sväng på stan så får jag äntligen åka hem, och där har älskling gjort en jätte fin romantisk middag till mig. Med fläskfile, potatistoppar och bea sås. Så himlans gott.. OCh sedan blev det champange då som sagt, så mysig kväll.
Sitter och kollar lite på ett favoritprogram nu, How I meet your mother. Jätte roligt program och har ni inte sett de innan så råder  jag er att göra det. Är ju massa repriser från i veckan nu på lördag morogn. Perfekt när man är lite slö.
Ska strax iväg till gymet, passet börjar vid halv tolv. Tur att man inte har långt att gå. för vi har nämligen -1 här idag. Frost på bilarna och i gräset. Lite mysigt men kallt, blir ju som så himla kallt här i fukten.
Direkt efter träningen så blir de en snabbis till backaplan och handla en grej till Jespers present och sedan ska vi hem och fixa oss för att åka bort till Jesper och födelsedagskalaset.

Nu ska jag ta och borsta tänderna och se till att plocka fram träningskläderna.

Kommentarer
Postat av: magdalena

Skulle sparat champagnen en vecka så hade blivit 3 månader; ) Här har vi det kallt, -10gader i natt när jag la mig burrr...

2008-11-02 @ 10:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback