Inget venezuela

Verkar inte som att de blir något venezuela i år för oss :( Ving hade lyckats göra något så att de inte fanns några hotellrum kvar trots att de stod att de fanns. Så de får nog helt enkelt vänta. Har kollat runt lite på annat också, men de finns inte så mycket att välja på nu när man är ute i inte så god tid tyvärr. Så får väl se, men just nu lutar de åt att vi får skjuta på de lite till.

Annars, jaa de har inte hänt mycket alls sedan sist jag skrev. HAr varit på skolan och hållt på med uppsatsen som vanligt. Hela veckan är helt uppbokad, morgon till kväll. Men imorn hade jag tänkt att hinna med box passet också. Får väl se hur de går med den saken, har ju försökt komma iväg på de hur länge som helst men inte lyckats ta mig dit än. Slutar oftast i att vi tar ett pump pass..
Har precis kollat klart på Ugly Betty och DHw.. Alltid lika mysigt och roligt att ha en tisdagkväll att se fram emot. Nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar så ska vi gå ner och hämta den och sedan är det sängen som gäller. Tidig morgon imorgon som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback