Jippie :D

Japp nu var det iallfall bestämt vad som ska göras på jul. Vi åker iväg den 21/12 till Thailand och Khao lak.. Underbart.. Har ju inte varit där tidigare (Jo thailand men inte detta stället) och jag har även en till anledning att åka till just denna vackra by. Det var näligen där som Emelie dog för 4 år sedan. Det är där jag kan gå och titta och lägga blommor. Gå på en minnescermoni mm. Det har ju inte varit någon från släkten där nere sedan de hände. Så de känns som att hedra henne lite på ett sätt. Samtidigt så är de ju kanske lite jobbigt att göra det på sin bröllopsresa, men jag vet att hon hade velat att jag skulle vara glad och lycklig där nere så jag tror de kommer bli underbart. Och det är ju trots allt en av thailands vackraste och underbarraste platser. Så ja, till jul ska jag ner dit och ha min bröllopsresa och hedra min älskade moster.

Annars händer inte så värst mycket, sitter fortfarande i skolan hela dagarna och skriver på uppsatsen. Bara längtar tills den är klar nu. Får väl se hur det går men det känns som att vi ligger bra till i  tidsplaneringen iallfall, skönt.
Var på gymet en sväng igår och tränade lite. Får ju se till att hålla igång nu när vi helt plötsligt har lyckats få en badsäsong till jul :P

Ska ta och börja med maten strax, slutade lite tidigare idag så jag han före älsklingen hem så får passa på att laga mat för en gångs skull. Annars är de alltid jag som kommer hem sent och han som redan nästan är klar med maten.

Kommentarer
Postat av: magdalena

Nice !

2008-11-26 @ 17:08:52
Postat av: Anonym

ÅÅÅ...jag är avundsjuk!..men men..jag får ju iaf åka till Ström! hehe :P

2008-11-26 @ 20:45:50
Postat av: Emelie

Åhh vad härligt med sol och värme och bröllopsresa :)Jag blir avundsjuk! Tack för kommentaren i min blogg med. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback