Köttfärslimpa

Har precis ätait min första egen gjorda köttfärslimpa (eller jaa de var jag och älskling som gjorde den). Super god, hade i lite stark asiatisk sås så den blev stark och god.
Ja, i söndags åkte vi ju ut till ön och svärmor. Blev bjudna på god mat och fika. Jäätte trevligt och mysigt, synd bara att det tar så långt tid att ta sig dit och hem. Blev en sen kväll och läggdags när vi kom hem, trött efter två födelsedagskalas på två dagar. Jobbigt med mycket kakor och godis vet ni :)
Igår var det skolan som gällde, men inte så länge utan tog tåget hem vid halv 11. Vi hade nämligen introduktion på uppsats kursen och Angelica var inte hemma så vi tog en slö dag igår. Blev lite läsa artiklar och sådär på vägen hem. Åkte hem och städade lite, men han bara med lite innan Bella hörde av sig och jag gick iväg hem till henne. Blev en helkväll där borta med massa tjejsnack.
Och idag då, jaa har inte hänt så mycket alls. Har varit på skolan hela dagen, kom hem och började "baka" köttfärslimpan. Ska titta på Betty och Dhw ikväll också. Är ju de enda tv program som jag faktiskt följer.

Blir Box imorgon med älsklingen. Vill verkligen inte missa de passet denna gången också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback