Medium.

Sitter och kollar på Medium, superbra program. Har kollat på nästan alla avsnitten. Fängslande..
Jaja, annars har jag varit på skolan hela dagen. Kommit en bit på vägen faktiskt. Känns bra. Åkte hem från skolan och tog mig en snabb middag innan jag gick iväg och tränade. Så skönt, ett stenhårrt Body Pump pass. Förstår inte, känns som att de blir jobbigare och jobbigareför varje gång jag är där. Borde det inte vara tvärtom, att det blir lättare.
Älskling är iväg på sin vanliga torsdagkväll med grabbarna. Då de sitter och kollar på någon kampsport och sedan spelar lite tv spel och sådär. Säkert jätte trevligt, synd bara att de är så att jag måste gå på träningen själv :P

I imorgon kommer min pappa hit. Ska bli skoj, han brukar ju komma ner sådär två gånger per år. Är ju en bit att åka från Gävle och hit. Han kommer mitt på dagen, får väl se när vi kan träffas. HAn ville gå hit hem så de kanske han får göra medans jag analyserar en artikel. Vi får se hur det blir. I helgen ska vi väl bara ta de lungt, gå ut och äta nått gott och så ska vi gå på mässa. Är hälso/alternativ mässa i helgen. Riktigt intressant, är ju rätt så fashinerad av sånt..

Ne nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen. Blir trött av att sitta och skriva och tänka så länge..
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback