Myskväll..

Ja igår så åkte min kära far hem igen. Har varit jätte trevligt som vanligt att ha honom här. Åt massa gott, och hade jätte mysigt hela helgen. Blev tyvärr så att  vi missade mässan :( Så jag fick inte gå på den i år heller, trist. Måste verkligen se till att gå på den nästa år, eller ta mig till skövde när den är där.
Jaja när jag hade sagt hejdå till min pappa så åkte jag iväg till borås. Träffade upp Angelica och satt på skolan ett tag men sedan bar de av hem till henne, i ÖSREGNET. Blöta och goa blev de lite mat och sedan så satte vi igång och pluggade lite granna. Blev massa gott att äta och dricka till Betty och Dhw. Sedan gick vi och la oss och pratade i flera timmar. Upp relativt tidigt imorse, eller nja blev inte förens klockan 9 men vi tog oss en långpromenad ner till skolan för att träffa handledaren vid 11. Var riktigt bra idag, mötet. Kändes jätte bra och nu tror jag att vi är på rätt spår. Att vi verkligen kommer någon vart. Skönt.. Sedan satt vi kvar i skolan till runt 4 och jaa då tog jag mig en promenad i ÖSREGNET ner till bussen hem. Lika mycket regn här hemma tyvärr, förstår verkligen inte vart allt vatten kommer ifrån. De borde ju ta slut någon gång. Ne men inte då, jag lovar att de håller på såhär fram till januari då de blir iskallt.

Nu ska jag ta och göra mig iordning, så jag kan lägga mig och mysa med älskling och lilla Yrla..


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Haha, det hade varit något: ) Johan hoppas att spelet ligger hemma i brevlåda i em... Har förbeställt. Massa nytt efter senaste patchen så funderar på att starta upp Jodå igen men måste nog flytta henne då. Ni då???

2008-11-13 @ 13:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback